حَـــرفــآیِ دِل یـ1ـهـ عـــآشِـــق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 51
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 59
بازدید کل : 51956
تعداد مطالب : 302
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1



دریافت کد قفل کلیک راست

دریافت کد قفل کلیک راست





 

...به او بگویید دیگر

...او"...های نوشته هایم را به خود نگیرد"

...از این به بعد


..."او"

...دیگر حتی درحد او هم برایم نیست

 

 

 

 


!نفست را بندِ نفسهای من نکن←

... من همین روزها تمام می شوم

 

 

 

!پایت را بلند کن←

...بگذار جمع کنم ذرات غرورم را

 

 

 


! امروز همه چیز خوب بود←

... فقط من کمی بیکس تر از همیشه بودم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط یه دوست در 8:28 PM | |