حَـــرفــآیِ دِل یـ1ـهـ عـــآشِـــق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 51
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 56
بازدید کل : 51953
تعداد مطالب : 302
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1



دریافت کد قفل کلیک راست

دریافت کد قفل کلیک راست





عَـــطْـــر


به عکس ساده اش نگاه می کنم . ایستاده ، بی قید و جست

چشم می بندم . عطرش مثل حباب های کوچکی می آیند

میان آن همه خاطرات معمولی ، لحظه ای جان می گیرم

من حاضرم ادعا کنم عطرها صاحب سبز ترین خاطره های طبیعی اند

حالا لحظه ای مانده است میان گذشته های دور

 گذشته هایی که نه می آیند و نه می میرند و هیچ وقت عادی نمی شوند

از من بپرسی می گویم در این عکس به من علاقه مند بودی

و عطر آن روزت عطر رودربایستی و عشق بود

هرگز آن روز را از من نگیر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط یه دوست در 9:40 PM | |